torstai 19. toukokuuta 2011

"Made In Brazil"

Tässäkin blogissa on esitelty jos minkälaisia malleja, ja useimmat (n.98%) on käsitellyt naismalleja tai muita kaunottaria, ja ajattelin että ehkä nyt olisi aika miesmalleille.

Koko homma lähti itseasiassa siitä, että olen täysin rakastunut Carola:n Kesäkuume- kappaleeseen (Poupees d'ete). Liekö hormonit hyrrää näin kesää odotellessa!!

Hymähtelin itsekseni ja ihastelin hyvännäköisiä miesmalleja Models.com sivustolla, eihän siinä mitään väärää ole... vai? Enjoy naiset!!

Carola - Kesäkuume
säv. Lasse Mårtenson san. Saukki

Mä ansaan jäin kesäkuumeen,

kun heikko on sydämein.
Näin purjeet, meren ja hiekan,
niistä laulun syntisen tein.
Nythän joka syy on kaiken sen,
on pois, mutta kuumeeni entinen.
Kun sairastaa kesäkuumeen,
ei pääse parantumaan.


Kuin houreen häilyvän kuvan,

muistaa aina sitä mä saan.

Mä ansaan jäin kesäkuumeen
ja nautin rakastaen.
Mä tahdoin sen kesäkuumeen.
Tahdoin olla onnellinen.













Näistä kuvista olisi ollut niin hienoa saada isompia, mutta hej, niitä voi klikata suuremmaksi!! (Ja näistä voit tehdä taustakuvan tietokoneen näytölle, päivän piristykseksi... lisää sivuilla Models.com)

Kaikki kuvat: models.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti