Kolmen kopla, eikä huono sellainen. En ole mitenkään kovin Tommy Hilfigerin fani, mutta tätä ko. asiaa voisi hyvinkin lähestyä ja olla aidosti kiinnostunut.
Juttu on se, että Drew Barrymore, lahjakas näyttelijä, tuottaja ja kuvaaja, joka otti haasteekseen tehdä kampanjan kuvat.
Ideana on kuvata laukkua, joka maksaa 299€ ja jokaisesta myydystä laukusta lahjoitetaan jopa 100€ Breast Health Internationalille kattamaan rintasyöpäpotilaiden kuluja. Huimaa, eikö???
Pidätkö hintaa korkeana, eikö desing iske? Mieti uudestaan. Idea on hyvä, tuotto on loistava ja kampanja pureva. Eikä laukun ulkonäössäkään vikaa ole.
Jos omistaisin ylimääreiset 300€ (joita en siis omista) tuhlaisin ne tähän laukkuun, ehdottomasti. Rintasyövän tukeminen on tärkeää, ja voimme kiittää siitä Suomessa myös Roosanauha kampanjoita, joita esim. Lindex on aktiivisesti kampanjoinut.
Charlotte Gainsbourgh
Jos omistaisin ylimääreiset 300€ (joita en siis omista) tuhlaisin ne tähän laukkuun, ehdottomasti. Rintasyövän tukeminen on tärkeää, ja voimme kiittää siitä Suomessa myös Roosanauha kampanjoita, joita esim. Lindex on aktiivisesti kampanjoinut.
Tommy Hilfiger hyväntekeväisyys laukku, 299€
Erityisen hyvän kampanjasta tekee sen, että keulakuvana toimii yksi lempimuusikoistani Charlotte Gainsbourg, tuo Jane Birkin:n ja Serge Gainsbourg:n tytär.
Syysmusiikiksi sopii erinomaisesti Charlotte:n ensimmäinen levy 5.55, jota ainakin minä tulen kuuntelemaan niin paljon, että jo kanssaasukkini saattavat pillastua uudelleen ja uudelleen kappaleista.
Elle.fi sivuilta voit lukea lisää Roosa nauha kampanjan tuotteista.
Syysmusiikiksi sopii erinomaisesti Charlotte:n ensimmäinen levy 5.55, jota ainakin minä tulen kuuntelemaan niin paljon, että jo kanssaasukkini saattavat pillastua uudelleen ja uudelleen kappaleista.
Elle.fi sivuilta voit lukea lisää Roosa nauha kampanjan tuotteista.
Behind the Scenes:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti