keskiviikko 24. tammikuuta 2007

Huono päivä

Tytöillä/naisilla on kuukautiset kerran kuukaudessa, uskokaa tai älkää, mutta se on ihan perseestä. Ei niihin totu koskaan, oli sitten viettänyt niiden kanssa aikaa jo 5-vuotta, 10-vuotta tai jopa 30-vuotta, niin niihin ei vaan totu koskaan. Tuskaa, kipua, verta. Huoh, paljon, paljon kipua ja tuskaa. Kuka sitä haluaisi joka kuukausi, sitä samaa? En minä. Sanon itseni irti naiseuden tyhmistä puolista, kiitos.

No, eipä tässä jaksakaan nyt sitten enää valittaa.. paitsi, että wc-paperi on loppu, ja yllämainitsema asia pitää edelleen yhteyttä, on kylmä-kuuma-kylmä-kuuma, kuume laski, mutta toiveajattelua etteikö se taas illalla nouse, huomenna töihin, kainaloita kutittaa, ulkona on liian kylmä, kynnet on huonossa kunnossa, asunto on ihan likainen, en jaksa siivota, koska on edelleenkin "ne", tekee mieli suklaata, mutta sitten pitää jaksaa tykätä seuraamuksista, finneistä, joita tosin kyllä on jo ihan mukavasti, postipaketti ei ole tullut, vaikka piti tulla jo viime viikolla, laskut pitää maksaa, ja sitten ei olekaan rahaa, siksi viivyttelen sitä ja uskottelen itselleni, että kyllä ne joku maksaa, ja mulla olisikin paljon rahaa tilillä, kerrankin, työkaveri haluaa varmaan taas vaihtaa vuoroja pe, minä iltaan hän aamuun, ja pian tietty käy niin, että jos en suostu, kukaan ei tule iltaan, ja mä saan huudot kun mikään ei toimi siellä oikein, työt muutenkin kasaantuu mun päälle, mulla on edelleen "ne" ja pitäisi jaksaa mennä wc:hen, ei jaksa, ehkä olen tässä niin kauan, että veri alkaa valumaan isoksi mereksi tähän sängylle, voin ainakin sitten sanoa käyneeni punaisella merellä, tässä valitus osuus, enää en valita, kukaan usko kuitenkaan. piste. the end.

Jos jollakulla muullakin on näin huono päivä, niin tervemenoa katsomaan hauska video:
http://www.youtube.com/watch?v=ATXV3DzKv68

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti